återigen

jag har ännu en gång spatserat i den långa rosa klänningen , denna gången framför alla "männen" i släkten också . terigen så blev jag 1,80 och kollade ner på alla där uppifrån . och återigen , långklänning är inte min grej .
smaskig middag , grillat med jättegott kött , sås , potatis och allt där till . även en systemkamera tillhörande en viss morbror , som jag bara satt och njöt och höll i . och fotade såklart.
hör lite långsamma steg nu , vilket innebär att mormor och morfar är påväg hit . eftersom dom råkar sova i det rummet som datan står i . osis . så blir väl sängen nu , :o, men ska ju upp tidigt imorn för att bege mig till stockholm igen . kära kära stockholm . mamma skrämde mig lite och sa att , du ska vi inte flytta till borås . om vi skulle göra det , då skulle min familj ha ett barn mindre . storstads flicka , alltid storstadsflicka . även fast jag älskar att komma bort och åka ut på landet , ner hit , så är ju att komma hem alltid bäst .

nej nu måste jag sova , annars råkar jag ut för morföräldrarnas vrede . läskigt

Kommentarer
Postat av: bell

om jag ska vara ärlig, så känner jag redan nu att du skriver som dig. asså just det där med lite komplicerare ord, en text som kanske har en ganska tråkig handling ibland, men på sättet som du skriver den så blir det så jävla kul att läsa faktiskt ;) och såg det att du har börjat gilla vettig musik nu asså :D hihihi, eller du har ju typ alltid gillat det, vad jag vet? men nu har du börjat göra det på "riktigt" :D och juste, har du börjat spela gitarr flicka lilla? :O :D

<3

2008-07-10 @ 23:04:14
URL: http://isabeelolsson.blogg.se/
Postat av: mikaeela

haha :D jappp , jo jag har alltid gillat sån musik . men jag har varit väldigt blandad . inte brytt mig så mycket , men nu har jag börjat gilla det mer på allvar.

jo , jag har alltid spelat gitarr . men inte kunnat göra d så mycket eftersom min gitarr är ju så ostämd som den kan bli . haha xd men ska ju kanske få en stålsträngad snart av pappa . men d får vi ju se hur det går emd det.



<3

2008-07-11 @ 12:12:44
URL: http://folks.blogg.se/
Postat av: bell

haha jaha okej, börja ta lektioner vettja ;)du kan göra det tillsammans med mig! :D fan vilken brilliant idé, gosh jag känner mig så uppfinningsrik idag ^^

<3

2008-07-11 @ 15:38:09
URL: http://isabeelolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0