jag

vem är jag då , som skriver bloggen . mikaela heter jag , tjej 14 år , femton nu om någon månad som bor i bromma ! glad tjej , älskar att skriva , andra intressen är musik och kläder :) eftersom det är ett intresse så ärdet såklart som jag skriver om det , men jag vill inte få bloggen att bli en wannabe modeblogg för det . haha ;)
älskar musik , mycket musik . både spela och lyssna , love playing la guitarra! gillar musik med lite mening .

favoriter , just nu håkan , ebba grön , the beatles etc , mycket blandat ! det är sån jag är också , alltid glad , smått tokig , märks kanske inte så tydligt när jag är bland folk , mest när jag är ensam , haha kanske också ger en bild .
alltid ett leende på läpparna , mycket envis , ambitiös .
men sen har jag väl som alla andra också en lite allvarligare sida , mycket funderingar .

att försöka få med allt i bloggen är väl det som jag försöker uppnå , att få bloggen att bli jag , i min förra blogg , bloggar , så blev jag till en ganska löjlig bild av mig själv som inte ens var jag . och hej , varför ens försöka förändra det .

istället , a fresh start ! det känns som att det gäller allt i mitt liv , försöker ändra stil , komma på vad det är som fattas , vad jag inte är nöjd med , :)

kan kanske till och med bjuda på en bild senare ! för tillfället så sitter jag nere i äspered hos släkten och är osocial , nej faktiskt har jag sprungigt omkring och stojjat med lillkusinen på 1,3 heela dan !

nu vet ni , inte för att någon hitils när läst bloggen vem jag är . :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0